Strzelba (shotgun) swoje początki bierze z broni myśliwskiej. Charakteryzuje się wysoką średnicą kalibru i znacznie większymi obrażeniami niż w przypadku karabinu przy pojedynczym strzale. Dłuższy czas przeładowania i brak szybkostrzelności rekompensowany jest przez precyzję (strzelby szybkopompowe). Choć dostępne są strzelby samopowtarzalne, to mała ilość nabojów w magazynku (5 w przypadku radzieckiej Sajgi, 6 we włoskim SPAS) uniemożliwia ogień ciągły.



Militarnym ekwiwalentem sonicznego terroru Kurta Glocka (nazwisko znaczące – Glock to popularny, lekki, półautomatyczny pistolet, często używany przez policjantów) jest szybkostrzelny karabin maszynowy.
Przy zapętlonym crash teście zderzenia czołowego Submerged dokonuje niebezpiecznych operacji na organach słuchowych niczego niespodziewającej się widowni, uśpionej motorycznym dub-techno. Głuche werble breakcoru i ciężkiego dnb oscylowały wokół 180bpm. Submerged wspomagał metaliczne amen breaki gitarą i wulgarnymi wrzaskami ze sceny.



Mick Harris, wszechstronny artysta lubujący się w różnych odmianach muzycznej ekstremy, wyciągnął dźwiękowy shotgun i w slow-motion strzelał metalowymi samplami. Niewyobrażalnie ciężka atmosfera, ilość basu w Krzyśkowych katakumbach przekracza krakowskie zanieczyszczenie powietrza, atmosfera gęsta, że, cytując poetę, można ją kroić nożem do masła. Industrialny kapłan zaczarował soundsystem i przemienił bas w ciało stałe.Czarna procesja bezwolnie stąpających Olifantów zmierza do Pól Pelennoru. Absolutna dewastacja, Scorn od lat tworzy soundtrack dla wojen nowego stulecia.





Submerged - Ohm Resistance
Scorn - Ohm Resistance
„No Hate No Gain” tour

wizualizacje: Elektro Moon
8 kwietnia 2011, Klub Krzysztofory